Kallt och snö

Det är ständigt minusgrader ute, och snöar gör det lite då och då. Det känns att vintern är påväg, och jag har fortfarande julkänslor =) Det är så mysigt bara, ett plus att jag dessutom börjar bli lite frisk nu. Yay!
I lördags var jag och såg twilight. Fan vad bra den var, jag hade nämligen inga som helst förväntningar för den filmen. Jag tyckte den verkade dålig och lite töntig, men såg den i alla fall. Gud vad överaskad jag blev! Jag älskade den så mycket, och det gjorde ju inte precis något att vampyren var så snygg ;) Gaah, vilken heting alltså.
I söndags bakade jag och älsklingen lussebullar, dem blev himla goda =) Resten av dagen bestod i att städa och fixa, vi ska nämligen göra om i hans källare till ett hobbyrum typ. Det kommer bli himla fint =) Men det är mycket jobb som måste göras, puh.
Julklapparna är snart färdiga också, känns bra =)
Ha det bra i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback