Brända armar och volleyboll

Det kan bli lite för mycket av det goda också. Har solat mina armar så mycket att jag har bränt dem! ve och fasa. Det svider och jag har inte sovit på länge för att det gör så ont. Men resten av kroppen är brun :) Imorgon ska jag ta det lugnt med solandet :P
Idag har jag inte uträttat särskilt mycket. Var på systemet med papps och fixade min champagne till frukosten, samt lite att ha hemma på torsdag. Mumma! Annars har jag bara legat hemma idag och solat tills det var dags att åka till volleyvollen. Stack dit med josse, edina och therese. Det var lite lagom kul, människorna i min klass är ju inte särskilt intresseade av att vara trevliga och ha kul med andra, så det förstörde ju lite. Men du kan glömma att du ska få förstöra på min student. Nisam!
Jossan och jag stack sen, vi hade lite trevligt på egen hand :) Sedan stack jag och papps till kvantum och fixade lite cider, läsk och godis till studenten. Yaaay!
Nu ska jag leka med mina älskade syskon. Love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback