Tisdag 8/4

Nu sitter jag här och har håltimme, är skotstolt för att jag har äntligen har gjort klart svenska c uppgiften om traditionerna :) Nu är det äntligne avklarat, har inte så mycket skolarbete kvar nu.
Igår kom studentmössorna, så underbart! Snart är stundenten här, inte ens två månader till :) Ska bli så obeskrivligt skönt...
Idag åkte mamma och pappa till Prag, så jag ska vara hemma ltie nu dem här dagarna och ta hand om mina småsyskon. Ska ha lite mys och sådär :) Ikväll ska jag jobba med, och det är inte så kul :( Men pengar är pengar, sånt man måste ha liksom.
Min älskling är bäst av alla :) Puss baby

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad tycker du om silikon och bröstförstoringar?
För vems skull lägger sig tjejerna under kniven?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback