Tisdag 22/5

Pjuh, gympa snart då, springer runt och försöker hitta lite kläder som jag vill ha. Gissar på att vi ska vara utomhus idag som vanligt :P
Igår gjorde älskling klart mitt tak. Jättefint blev det, mitt rum kommer bli värsta lyxiga ju :D Med spotlights i taket och allting ^^
Gjorde även omprov i matte igår...Jag ansträngde mig verkligen, det gjorde jag, men jag hann bara göra hälften av uppgifterna :S 40 minuter är inte särskilt lång tid att göra ett prov på...Det får gå som dte går, jag orkar faktiskt inte bry mig om det längre.
Jaha, då får dte väl bli såhär? Jag skiter i det nu...
Martin, du är så underbar...Jag blir helt varm i kroppen bara av att tänka på dig. Min ögonsten...Du tillhör för alltid mitt hjärta (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback