Sensation (White)

Ja, på lördag smäller det minsann. Missade förra året så det kommer inte att hända igen! Danmark, sensation white, här kommer jag! Jag, Martin, Macki, Maria och ett gäng andra dårar ska åka ner dit på europas största trancefest. Det kommer bli underbart kul, och nu har vi nog äntligen fixat med transporten dit och hem. Ska nog åka dit med farmor och farfar, för dem skulle ändå till danmark då. har hittat vita kläder som jag ska ha, vita byxor och ett vitt linne. Sen får det nog bli vita gympaskor också. Skulle helst vilja ha vita högklackade skor, men att stå upp och dansa från klockan 18.00 till 03.00 i högklackat är lika med självmord. Jag vill ha kul, inte ha ont =p men mer info kommer om detta senare, vill ni veta vad allt handlar om får ni maila mig =)

äntligen är företagsanalysen färdig! trodde aldrig att det skulle hända, men det känns så jävla skönt. Nu får vi bara hoppas att det blir ett godkänt i betyg, tentan var ju lite sådär=/. Men det kändes bra i alla fall =)

Idag blir det träning och jobb, och sen lyxfälllan i kväll. Får ta det lite lugnt fram tills på lördag =p

vet fortfarande inte hur jag ska göra. Och nu börjar tiden gå, får inte vänta för länge. Hatar att bestämma mig under tidspress, verkligen. Men ödet får väl bestämma.

Kollat på en hel del lägenheter, får se när MR big, dyker upp haha=p Men nu är jag verkligen sugen!
Ha det bra alla. Och btw, min dator är fucking..wait for it...awesome =D (som barney skulle sagt). Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback