otrolig hetta

Men man klagar inte för det, tvärtom! Har varit underbart väder idag, och eftersom jag har varit helt ledig hela dagen har jag haft gott om tid att njuta. Började med att sola hela förmiddagen, åkte sedan till stan för att hälsa på dolce vita folket och träffa Pontus. Efter att vi hade fikat lite drog vi till öob där vi köpte lite nödvändiga saker som hudkräm och avsmikningsservetter :P Efter det åkte jag hem, och då stack vi ner till stan igen för att handla lite till maten. På kvällen var det meningen att det skulle vara tältfest, men Jossan ångrade sig sedan och då ville inte jag heller cykla. Så jag drog med mig mina småsyskon till Rismåla och tog årets första dopp :P Det var kallt men skönt i solen.
Åkte även min dagliga inlines runda en timme på kvällen. Har även skruvat ihop bord och fixat lite till studentne :) Ska bli så härligt!
Dig skiter jag i :)
Men dig saknar jag (L)
" I can promise you the time of your life. Searching the zodiak the stars never lie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback