Torsdag 10/1

Usch, det känns som att man inte alls har haft lov. Skolan suger precis lika mycket som vanligt :(
Nu är jag i alla fall klar med ett arbete som jag lovade att göra på lovet =) Bättre sent än aldirg :P
Igår var jag och simmade med syrran. Sen hyrde vi film och köpte godis, och sen var det filmkvälls mys för hela slanten. Love my sis :) Hoppas det går bra att jobba på dv istället för att gå på åkrahäll :)
Nu har jag håltimme, försöker desperat komma på något mer som jag behöver plugga på. Hade engeslak prov i morse föresten. Det gick nog rätt bra :)
Snart ska jag köra igång med projekt arbetet, och snart har jag uppkörning!! Hoppas verkigen att det går bra.
Yeye, bara ett halvår kvar ;)
Älskar min Martin över allt annat, du är underbar!
Martin je slatka, volim te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback