Onsdag 24/1

Dagen började med en sovmorgon till tio som kunde blvit betydligt längre :P Det visade sig att vi inte hade några lektioner förens franskan började vid halv tre, så det var lite surt att vara där så tidigt ^^ Men det gick bra, fick äta lunch med Martin och hans klass för första gången. Bara så ni vet, ät inte lunch med ec- treorna om ni är riktigt hungriga. Dem är läskigt bra på att förstöra matlusten. Tro mig, jag vet ;)

Sedan gick Martin och jag och pluggade på Tages, och när vi var klara där var vi hemma hos honom tills det var dags att åka tillbaka till skolna och ha franska. Där roade Malin och jag oss med att översätta vår franska text rakt av på datorn så fort Elisabeth vände ryggen till :P

När skolan var slut åkte jag hem och hade" du - måste - lära - dig - att - lägga - undan - pengar" snack med mamma. Hon har fixat jobb åt mig, den ängeln :D

Vid sex åkte jag till dolce vita för att jobba. Jag tycker det är riktigt kul att jobba där nu, har lärt mig både att stå i kassan och laga mat. Och att det bara var jag och älskling som jobbade idag gjorde inte saken sämre precis ;) Vickan kom och hälsade på en stund med, det var mycket trevligt :)

Martin, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag. Kan man få vara såhär lycklig?
" Seasons may change, winter to spring. But I love you, until the end of time"
Nu har jag precis duschat, ska nog snart sova. Fast jag har sovrmorgon imorgon :P

Jag har träningsverk i mina armar!!!!!!!!!!!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback