Mycket att göra

Både i skolan och på jobbet, men mest i skolan. Rapporten om arbetsmarknadens förändring genom tiderna är snart klar, dock är jag lite orolig över själva redovisningen. Läraren verkar själv inte veta hur det hela ska gå till så man får väl gissa sig fram :P men det blir nog bra. Sen har jag även distanskursen att fixa med, vet inte riktigt hur det ska gå. Den är svår och jag är rädd att jag aldrig kommer att få in allt i huvudet. Aja, antar att det bara är att fortsätta att plugga :)
Dagen har bestått av träning, pluggning, köpt lite nödvändiga grejer till lägenheten och nu blir det till att kolla på serier! Efter att min favoritserie, Death Note, tog slut fick jag lite panik och skyndade mig att ladda ner något i samma stil. Då fick det bli Bleach, som verkar vara nästan lika bra :P

Är våren snart här tro? Det hoppas jag, för nu börjar det bli jobbigt att gå omkring med tjocka vinterjackor! Jag vill ha shorts. Nu!

Dare ni mo jama saseru wake ni wa ikanai kara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback