Ny vecka

japp, ska snart iväg till tåget och fara till skolan. har dessutom precis jobbat natt, visst är jag duktig som orkar med det? =P jag tycker i alla fall att jag är väldigt duktig.

Gårdagen spenderades i tvättstugan och hos mormor, som fyllde den lilla siffran 70. Som vanligt med smörgåstårta, kaffe och kortspel med älskade kusinen. Alltid kul att busa med oscar, och vi var tvunga att ha snöbollskrig innan vi åkte hem;) En mycket trevlig dag

Jag håller med Gosia som skrev i sin blogg att Avatar är en efterapning på Pocahontas, det tyckte jag med en gång när jag såg den första gången ( ja, jag har sett den mer än en gång =p) Två mycket fina filmer med mycket gemensat.

Thailand i februari? Någon som vill med?

All we ever wanted is to look good naked, hope that someone can take it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback