Kallltttt!!

Minusgraderna fortsättar att hålla i sig, så då är det perfekt att sitta frmaför brasan och mysa med familjen som jag gör just nu =)
Skrev tenta igår, och jag är mycket stolt över min prestation! Det kändes som att jag skrev mycket bra och jag längtar tills lärarna har rättat provet. förväntar mig dock inget, slutar alltid med att man blir besviken bara...

Igårkväll åkte jag och älsk hem  till lasse, dragiza emil och emma och hade lite kalas =) Mycket trevligt med wii, god mat och godislikör! ni som känner mig vet att jag fullkomligt hatar likör, men dennna var riktigt god och smakade som godis!

Någon som känner till någon billig sida som säljer biljetter till Thailand för sådär en 500 spänn? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback