Sjuk =(

Mår verkligen inte alls bra, hela veckan har jag haft feber, ont i halsen, ont i bihålorna samt en konstant rinnande näsa. Skitjobbigt, särskilt som man ska upp och jobba på natten...Tur att det var helg nu, annars hade jag nog strykit med =P

I fredags efter jobbet var det myskväll hemma hos mig. Då kom Martin, Sanna och syster. Vi åt pizza från juventus (precis mitt emot min lägenhet =P), tittade på film och käkade morötter med dipp och drack vin. Fick en vinöppnare i inflyttningspresent av sanna, jättegulligt och verkligen nödvändigt =) först såg vi på thirteen ghosts ( har sett den en massa gånger men kommer alltid att tycka att det är en av de läskigaste skräckfilmerna som jag har sett). sedan skulle vi se något kul och då blev det old dogs, med john travolta och robbie williams. Trodde inte att den skulle vara något särskilt med blev förvånad över hur kul den var! Satt och skrattade nästan hela tiden =p Rekomenderas till de som har lite knasig humor, som jag ;) jag gick och la mig samma tid som jag bnrukar gå upp och jobba, fyyyy!!

Igår var jag ännu sjukare, trodde att huvudet skulle explodera och kunde knappt prata p.g.a halsen. martin och jag fick ta oss ett besök hos kära apoteket och ladda upp med flera förpackningar ipren =P efter det var det dags för terminalmöte. Satt på jobbet först, sedan var det dags för bowling! Blev ganska chockad över min dåliga prestation, btukar vara bättre. Men det var kul i alla fall =) jag vann en vattenflaska ;)
Sedan bar det av till juventus, där det blev fläskfilé och öl =) Gott och mysigt, förutom att osman åt upp mina pommes och feferoni =(

efter det bar det av till jutegården ( inte med jobbet =P) för att gå på teos ettårs kalas. Det var god mat, kul folk och hög musik. Mådde dock vid det här laget så dåligt att det hela nästan bara var jobbigt, och när jag väl gick och la mig ( vid typ halv fyra) trodde jag att jag skulle svimma.

idag är det alla hjärtans dag! Grattis till alla mina älsklingar! Martin och jag inledde dagen med att dricka kaffe och äta söta hjärtanbakelser ( dem var fina först, men jag tappade dem som de blev bara mos ). Nu håller jag på att bada fotbad och duscha, för sen ska vi till stekhuset och äta mat =) Mysigt! Mamma kom förbi förut också och lämnade en present i form av löste och en jättefin tesil samt duschgerjer med hello kitty! Jätteglad blev jag, och mådde nästan lite bättre =P Det suger att vara sjuk, orkar inte vara mitt vanliga glada jag då =/

Hoppas att ni alla får en underbar dag med era hjärtevänner! And stay heatlhy! =P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va synd att jag inte kunde komma på myskvällen, hade varit sååå kul... lova att säga till nästa gång med =) Får hoppas att jag kan då! KRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback