Seg, glad och sur

Är på många olika konstiga humör idag...Är glad för att jag har uträttat mycket idag, känner mig kreativ =) tvättstuga, städning och handling.

Är seg efter det roliga festen hos Sandra igår =D Det var riktigt kul, hon fyllde år plus hade inflyttningsfest i sin nya lägenhet i norrliden. Mycket fint, kul folk och allmän glad stämning =) Jag måste säga att jag var den bäste på dansgolvet, kunde alla moulin rouge låtarna utantill ^^ Men hade inte ätit så mycket under dagen, och med den lilla mängden alkoholen jag drack så blev jag ganska snurrig och mådde rätt dåligt fram emot slutet. Tack till Sandra som skjutsade hem mig! Jättegulligt verkligen, och tack alla andra tjejer för en mycket rolig kväll. Det måste vi göra om =) Har dock varit väldigt seg idag, och mått ganska illa =/

Sur är jag också för att min cykel har blivit stulen! IGEN! Vad är det med alla fattiga människor i denna stad? Har man inte råd med en cykel så tar man väl inte för den skullen någon annans? Nu kommer jag få stressa för att hinna till skolan och jobbet imorgon =( Hoppas att ni är nöjda därute som gjorde det, för ni kommer att komma till en väldigt vamr plats i livet efter detta =P

Puh, nu har jag fått lätta mitt hjärta lite =p har kollat på pool boy med älskling idag, en mycket kul film =)
sommarplaner? Måste bestämma mina semesterdagar nu snart, men vi kan inte bestämma oss för vad vi ska hitta på =( Hoppas att denna sommaren kommer att bli mycket varm!

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback