I skolan =)

Sitter här och ska snart på föreläsning. Härligt väder och jag är på gott humör som vanligt =P Stannade till på vägen och köpte ett gäng härliga bananer och söta druvor på lindbloms & grönt, en fantasisk frukt-och grönt affär! Det är billigt och mycket bra kvalitet =)

I fredags vilade jag efter att jaj jobbat natt och efter det hjälpte jag älskling på skroten lite. Det var rätt kul men smutsigt och hårt arbete! Efter det blev det en snabbdusch innan vi for iväg på bio =) Såg clash of the Titans. Gud vad besviken jag blev på den =( hade förväntat mig oehört mycket av den men den var inte alls som jag trodde. Dåliga skådisar och seg handling. Jämförde den hela tiden med Hercules, som faktiskt är mycket bättre! Men det var en trevlig kväll i alla fall =)

På lördagen var det hemmamys innan jag skulle hem till bella som fyllde år. Jättekul var det, hon hade en grymt fin lägenhet! Lekte diverse lekar och hade tävlingar, som det inte gick sådär jättebra för mitt lag på haha! Sen blev det kåren och det hela var en lyckad kväll =) tack alla som var där!

Nu ska jag kila =) Matane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback