Tingalin

Nu har det äntligrn börjat bli lite värme här i Sverige med. Så skönt!
Idag har jag jobbat klart för denna veckan, ska bli skönt att slippa gå upp klockan 02.00 nu ett tag =P Och imorgon blir det fest! Yes vad kul det ska bli. Minus en grej, men jag orkar verkligen inte tjabba merom det. Det får bli som det blir...Men det ska i alla fall bli väldigt kul, bilder kommer senare =)
Någon mer än jag som tycket att extrabidraget i melodifestivalen " Tingalin" var bättre än alla andra svenska bidrag ihop? Jag menar, alla går runt och sjunger på den, melodin sätter sig i huvudet, den är ösig och allmänt en perfekt schlagerlåt. Men istället skickar vi en jävla operasångerska.  Vad fan har hänt med Sverige? Vill de inte vinna eurovison, eller orkar de helt enkelt inte bry sig om vad dem skickar? Jag tycker det är synd att det har blivit så, vi har ju bra potential och det fanns andra låtar som var betydligt bättre än den som vann. Visst, ryssarna blev inte så glada, men strunt samma=P Om någon håller/inte håller med mig så är det bara att skriva sina åsikter =P
Har umgåtts en hedel med Jossan de senaste dagarna, vi har gått jättelång rundor med hennes små prinskorvar och pratat om allt mellan himmel och jord. Vi ska hitta  på något speciellt när vi fyller 20 =P
Pusspå alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback