Skitsverige

Tyckte jag i alla fall när jag kom hem från thailand i linne och sandaler. Inte kul! Men resan var helt otrolig, kommer aldrig att glömma den underbara tiden i Thailand. Här kommer lite av alla 400 (!) bilderna jag tog =P Tack för tipsen Emilia, men tyvär hjälpte det inte. Blev magsjuk i alla fall, och det berodde på någon jävla spagetti =( Annars var det ett helt fantastiskt land, jag ska dit igen! Någon som hänger på?
Vacker strand!En hungrig apa försöker äta min mobilCrazy elephant!Hihi, två blekfisar

Annars har det inte hänt så mycket, var hos Tonje i fredags då hon fyllde 20, och igår var det terminalmöte. Det var hur kul som helst, jag vann ju bowlingen typ. Eller hur osman?=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback