Slappadags

Sitter på mitt rum och försöker skicka iväg några cv som inte vill bli ivägskickade. De bara kommer tillbaka hela tiden, förstår inte vad felet kan vara. Inte för att det är mina cv, men ändå...
Ossy håller på att fixa med vår bärbara dator, väntar på att han ska bli klar så att jag kan spela globbetrotter =p Kanske låter töntigt, men det är fruktansvärt kul ^^
Annars hae dagen bara bestått i att åka inlines och köpa lite nödvändiga grejer på stan. Ska eventuellt träffa en viss Pontus sen, men tydligen så sover han ändå till klockan ett så vet inte om det blir något utav det =P


åhh, jag vill flytta till Helsingborg!!

Älskar min baby. vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback