Gokart och shoppa

Nu har jag precis betalat en räkning till adlibris. Himla bra grej, jättebilliga böcker och inte ens någon fraktavgift. Beställer numera alla mina gossip girl böcker därifrån. Fick dessutom ett presentkort av dem för 100 spänn, så nästa bok kommer bli helt gratis för mig =P gutt som tusan
I söndags åkte jag, martin och pontus gokart. Skitkul var det! Var så himla längesedan sist. Vi åkte i en halvtimme, men man fick bara åka 10 minuter åt gången, sedan fick man ta en paus, man fattade inte rikrigt hur ansträngande det var! Första åket gick inget vidare för mig, blev sist med flera sekunder mer än martin och pontus. Men andra åket blev jag faktiskt bättre än martin, och sista åket värvade jag både martin och pontus! Var bara några hundradelar efter pontus. Riktigt stolt över mig själv, trodde verkligen inte att jag skulle vara bättre än martin. Var bara tvungen att skriva upp mig på resultat tavlan innan vi åkte hem. Det visade sig att jag var bättre än räkan och pa också =P hihi, skoj! Vi fick lite rabatt också, varför vet jag inte ^^
I måndags hängde jag med älsklingen till kalmar när han skulle övningsköra med släpet. Jag var en liten runda i stan, köpte mig en skitsnygg kjol och ett par benvärmare. Ops! Tror äntligen att jag börjar hitta i kalmar mellan berga och stan ;)
Sedan var jag på informarionsmöte i arbetsförmedlingen. Ganska tråkigt, var typ redan sånt som jag visste. Men alltid bra att visa sig intresserad, hoppas att jag snart ska få jobb.
I tisdags skulle jag och Ulrica simma, men det visade sig att simhallen inte var öppen när vi kom =( Så vi tog istället en runda på stan och en fika på staffans =) Mys! Fick även veta en del saker ;)
Igår var jag däremot och simmade med Jossan. Det var trevligt, men lite trångt eftersom gamlingarna hade vattengympa samtidigt, haha! Men man kände sig väldigt nyttig efter det, vi funderar på att köpa ett simkort, och sedan simma några gånger i veckan. Träningsnarkomaner på gång!
Idag hängde jag också med Martin in till kalmar för att han skulle köra, fast idag följde ulle med. Det var skoj, köpte en halsduk och fixade lite andra nödvändiga saker =)
Nu väntar jag på att jobbet ska börja. Har inte träffat min älskling så mycket denna veckan för han har lanat hos pontus=( Men träffade Tonje i måndags, det var längsedan så det var trevligt =) Vi tittade lite i en oriflame katalog och snackade. =D

Everything is fed up right from the heart, tell me what do you do when it all falls apart?

Alla som läser detta måste följa med på sensation i november!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback