Style

Idag har jag varit en vänlig själ och hjälpt martins mormor att handla lite och skjutsa henne till tandläkaren =) tror att hon blev glad att jag gjorde henne sällskap.
Sedan hämtade jag mamma på jobbet och åkte till netto för att handla lite. Köpte en hel del där, var tydligen billigt =P
Nu sitter jag och kollar i min nya tidning style och drömmer om en massa olika frisyrer och hårfärger. Vill prova allt, allt! Fast köpte blonderingsschampo idag, ska se om det är något att ha =) Skulle åkt och simmat med ulle idag med men hon blev sjuk =( Du får krya på´dig gumman, hoppas  att det blir bättre snart =)

Sweet berries ready for two, ghost are now different than you. Ghost are now waiting för you, are you?
 Sweet berries ready for two, ghost are now different than you. Ghost are now waiting for you, are you dreaming?


Dreaming the night. Dreaming, alright.
Do we, do we know, when we fly?
When we, when we go, do we die?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback