Sjuuuuk!!

Fattar inte hur tusan jag bär mig åt, andra gången denna månaden som jag mår skit. Förkyld som fan, ont i öronen, ont i huvudet och halsen värker och jag kan knappt prata för jag är så hes =( Jag brukar ju aldrig bli sjuk, och nu är jag den enda som blir det så ofta med. Gaaah! Men Jossan och Emilia förstår hur jag har det, dem lider av samma dåliga immunförsvar. Inte sant tjejer? =P
Annars har det varit lugnt, inatt har dte varit så kallt så det har snöat och jag känner julkänslan närma sig. Förra året såhär dags kände jag ingenting, men nu är allt bättre =) Happy!!
Idag fick jag sitta med pa, osman och johan på jobbet och spela 21 innan vi fick gå. Så mycket har vi att göra på schenker=P
Träffade Tonjis en stund på stan idag med. Var skoj, vi åt kinamat och försökte (förgäves) att hitta en skjorta till henne. Dock så dög ingen av alla de hon provade, så det slutade med att hon gick hem med en rakhyvel istället =P
Alex, kikki och tina, jag saknar er alla i helsingborg!! Det var så himla kul att träffa er, hoppas att vi gör det snart igen. Miss you all!! Detta tillägnar jag kikki och alex : ÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHH!! =D Ni som har sett Horton vet säkert vad jag menar =P
Ulle, dig vill jag träffa snart också. Hör av dig!! Hoppas att allt löser sig med det där =/
Martin och jag har donat på hans rum nu, så det är jättefint =) Och vet ni vad? Jag har städat i min garderob! Man kan hitta saker där inne nu!! Jippi!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback