Tisdag 11/9

Nu sitter jag i skolan och har svenska, är redan färdig så nu sitter jag och väntar på Tonje Ponje och Emmsi Pemms :P Känns faktiskt okej, det gick väldigt bra på franskan idag, och svenskan är jag redan klar med. Ska verkligen försöka hålla denna takten hela året ut, för jag vill verkligen ta studenten med lysande betyg. I tvåan orkade jag verkligen inte anstränga mig, men nu får jag inte deppa ihop mig. Fastän att det finns en hel del saker som gör att man onte orkar.


idag ska jag och min älskling till kalmar och handla. Byxor och skor vill jag ha, samt ett datorbord. Ett par glasögon vill även Martin att jag ska köpa :P Vi får väl se hur det blir med den saken, min ekonomi är väl inte den bästa. Älskar min Martin, något mer underbart går nog inte att hitta. Kärlek! (L)

Jaha, det var något nytt. Att vara trevlig mot folk är tydligen inte bra....

Jaja, vädret suger och det är omöjligt att ta sig från skolan utan att se ut som att man har ramlat i en sjö. jävla cp sverige. Men snart ska man till bryssel i alla fall, och direkt efter det verkar det som att det blir ännu ett utomlands ;) Hoppas...

I can't eat, I can't sleep, thinking of you cause you got med too deep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback