Tisdag 27/11

Fan vad tidigt jag var i skolan idag då :P Så kan det gå, när man inte har varit i skolan på nästan en vecka för att man har varit ledig, och ÄNDÅ inte pluggar ett skit hemma. Då får man faktiskt skylla sig själv :(
Nee, men det är faktiskt otroligt mycket att göra i skolan just nu, det är helt sjukt. Nu har jag precis skrivit klart mitt svenska nationella muntliga, som ska redovisas idag. Men det är bara en liten sak som försvinner då.
igår var jag inne i kalmar med älsklnigen och hans familj, mysigt som tusan :) Hans pappa fyller ju år idag, så det lär väl bli lite tårta och liknande.
Usch, jag måste verkligen börja köpa julklappar snart. Men med vilka pengar? är ju helt fattig nu, och det suger när jag är van vid att alltid ha pengar typ.
Igår läste jag ut Harry potter boken med :) Fyfan vad bra den var, den bjöd på många skratt, tårar och ett lyckligt slut. Jag är grymt nöjd med hur den slutade, det kunde inte blivit bättre. Men det känns synd att den redan är slut :( Ni får tycka att jag är töntig om ni vill, men dem böckerna är så speciella för mig. Älskar dem!
Något annat som jag älskar är min fina raring Martin :) Så söööööööt är du min baby boy(L)
Jahaopp, snart dags för franska då :/
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback