Måndag 5/11

Remember, remember, the fifth of november... Någon som vet vart det kommer ifrån? ;) Men vet inte om jag kan hålla med om att denna daen är något särskilt att komma ihåg. Precis som alla andra jävla tråkiga dagar.

Lovet är slut, och jag sitter som vanligt är skolan. Gjorde fan inget alls på lovet. Körde lite med pappa, jobbade lite och hade allmänt mysigt med Martin. En fest var planerad, men som vanligt blev det inget av det. Fan vad nybro suger, så jävla dött i denna staden.

Idag ska jag sola med mammsen :) Ska bli så jävla skönt, har bestämt mig för att börja göra det regelbundet, så att jag får någon färg. Ska dessutom börja träna nu med :P Hanna is going athletic ^^

Nu är det redovisning. Idag måste vi nog ta den, har skjutit på den alldeles för länge nu :( Jag vil inte! Och jag har inte ens börjat med mitt projektarbete ännu...Bläääää

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback