Torsdag 17/5

Då har man lite lov nu då :P Så underbart skönt att få slippa skolan, om så bara för två extra dagar.
Snackade med lite lärare i skolan igår, verkar som att jag har sjunkit lite, och att flera av mina betyg kommer att sänkas :/ Det känns vansinnigt tråkigt, men jag kan ju inte påstå att jag har överansträngt mig i skolan denna terminen. Det har alltid varit så att mamma och dem har kunnat följa med på utvecklingssamtal och jag har stolt kunnat sitta där och höra läraren prata om mina betyg. Nu skäms jag. Tråkigt men sant.
Älskling har fått körkort! :D Åkte runt lite med han igår, kändes toppen ^^
Skulle pluggat med Tonje och Emma igår, men Emma kunde inte så vi ska göra det idag istället :)
Har jobbat väldigt mycket denna månad också, längtar tills lönen kommer :P
Hmm, vad mer kan man säga? Jag är ashungrig, ska masa mig ut till köket nu :P
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback