Tisdag 29/5

jahopp, snart skolavslutning och sommarlov, så underbart! Nu känns allting perfekt, kunde inte vara gladare. Fast jag är ledsen för Tonjes skull, du har det verkligen inte lätt nu gumman :( Men jag vet att allting kommer att ordna upp sig till slut, var så säker.
övningskörde igår, det gick så gott som strålande :) Gjorde även klart ett prov, samt jobbade. Känns som att jag får gjort allting som jag vill ha gjort nu.
Nu är älskling och lanar, så jag funderar på att ta mig en dusch och sedan bädda ner mig i sängen med en bra bok, eller ta en kvällspromenad i det fuktiga med sköna vädret :)
Älskling, du är fullkomligt underbar. Du är allt som jag behöver, och jag skulle inte kunna leva utan dig. Tack för att du finns hos mig, dte hoppas jag att du alltid kommer att göra (L)
Ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback