Måndag 21/5

Jaha, så var långhelgen slut och dags för skola igen. Fan vad segt, men det är bara att lägga på ett kol nu sista veckorna. Håll ut allihopa! :P
Har kört runt en jävla massa med Martin nu när han har körkort, han kör de minsta, onödigaste sträckorna bara för att han kan ^^ Men han kör jävligt bra, det märks att han började köra redan när han var 14.
Försov mig till städjobbet i fredags, vaknade fem i sex oxh jag skulle vara på hammarstedts vid sex. Så jag fick slänga på mig några slapp kläder och sen cykla i ilfart ^^
I lördags hade jag och Martin bakdag, det blev två citronpajer och en jävla massa chokladmuffins som mest liknade brödlimpor :P Men det var gott alltihop.
Jag tror att livet alltid går som en berg och dalbana. När det är väldigt upp, positivt på något i ditt liv, så är något annat fruktansvärt långt nere och negativt, så att det blir jämnvikt. Det måste nog vara så, varför kan inte annars allting vara pefekt på samma gång?
Martin, min älskling. Du är så underbar, älskar dig oerhört mycket.
Love ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback