Måndag 14/5

Jag är så glad :) I lördags kom min älskling hem. Föreställ er att ni inte har träffat eller ens pratat med den ni älskar mest på en vecka, och har saknat den personen jättemycket. Sen helt plötsligt sitter den personen på fiket och dricker en red bull och säger "hej älskling" så var det för mig i lördags i alla fall :P Jag slängde mig i armarna på honom och glömde helt bort att jag skulle jobba ^^ Fick en jättefin chanel väska av honom också ^^
Det var underbart i lördags, hade lite myspys med martin efter jobbet, och sen var vi hemma hos honom och kollade på melodifestivlane. Serbien vann!!!! Den låten var riktigt bra måste jag säga.
Igår sov jag hos Martin, och när vi vaknade bakade vi enorma chokladbollar. Mmmm...:P
Vaknade hos martin idga också, men jag har sovmorgon idag så när han gick till skolan gick jag hem och duschade och så, och nu sitter jag här :)
Molitva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback