Fredag 4/5

Nu sitter man här, trött och sliten, och har precis gjort engelska nationella :P Gick väl rätt bra tycker jag, efter en kvarts skrivande hade jag redan fyllt i alla fyra sidorna ^^
Igår fick vi upp nästan hela mitt tak, men klockan halv tio fick vi inte lov att såga och borra mer, för då skulle pappa sova :P Så då skjutsade mamma hem oss till martin, och där har jag sovit inatt. Skönare än vanligt, kanske för att detta är sista gången jag sove hos honom på en hel vecka. Han åker ju till cypern om ett par timmar :( Visst, ni andra kanske tycker det låter töntigt, men om man är van vid att träffa npgon varje dag, och sen helt plötsligt får man inte prata på en hel vecka ( det är väldigt dyrt att ringa dit nämligen) så känns det väldigt, väldigt konstigt :/
Idag är de marknad, ska väl gå på den med Martin innan han åker tror jag :) Inte för att de finns så mycket att köpa, men de är ändå tradition på något sätt.
Det är soligt ute, men de värmer inte speciellt mycket.
Ikväll ska jag inte jobba, så då är jag ledig :) Ska däremot jobba ganska mycket nästa vecka, får typ ta hand om dv medans dem är iväg.
Ville sluta redan nu och gå hem till martin, men han höll på med något så de fick jag inte :/ En överaskning säger han. Undrar vad de var...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback