Fredag 11/5

Nu sitter man här, nyduschad och trött som ett as :P Fattar inte varför, har ju ändå sovit rätt länge. Det stämmer väl som alla säger, desto minder man sover, desto mer utvilad blir man...
Igår hade man nationella matte b. Det gick väl sådär, men jag kommer bli överlycklig om jag får g på det. Högre än så kan jag inte få, för jag gjorde bara g uppgifterna ^^ Mellan 10 och 14 fick vi äta varsin baguett, som inte var sp jättegod :P Men jag var klar redan vid 12, och då fikade jag lite med lilla Sanna :) Var underbart att träffa henne efter så lång tid. Men idag åker hon igen, och man kommer inte höra av henne på minst två månader :/
Efter det solade jag med anna, lika härligt som vanligt :P Somnade typ fem minuter innan det stängdes av, och blev så sur när det tog slut ^^
Efter solningen fick man cykla i ösregn till jobbet. Skulle egentligen varit ledig imorn, men dem behövde hjälp. Och pengar är ju pengar :P Mina sönosar Ellen, Anna och Vickan kom och hälsade på mig också :) Det var trevligt. Kvällen igår spenderades med att jag åkte inlines och slappade framför brasan :D
idag går jag till ett, sen ska jag fika hos min Ellen :) Efter dte får jag se vad jag ska hitta på.
Jippi, imorn kommer Martin hem!!! Volim te!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback