Lördag 24/3

Hurraaaaa!! Det är sol ute! Det är så underbart att jag knappt kan sitta still :P Om dte är något som får mig glad så är det vackert väder och löften om sommar.
Igår jobbde jag med älskling, lika kul som vanligt. Men jag var väldigt frånvarande om man säger så, en stackars kund beställde en hamburgertallrik, och jag glömde lägga på pommes och sallad och allting. Han fick verkligen bara en hamburgare på en tallrik ^^ Så kan det gå :P
Ska jobba  sen vid tre idag, men innan dess ska jag gå en promenad med sötnosen Anna i det vackra vädret :)
Btw så är jag brunett nu, eller lite mörkare brunett än jag var förut :P Ellen och jg satt och donade med det häromdagen. Det blev snyggt tycket alla utom min älskling :( Men jag tror bara att det var för att han var ovan vid det, nu verkar han gilla det ^^
Nu känns allting miljoner gånger bättre, en stor tyngd har släppts från mina axlar. Tack för att ni finns för mig allihopa :D
Nu ska en lycklig Hanna borsta tänderna :P
Poljubaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback