Måndag 2/7

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år! Japp, idag fyller jag 18, myndig och allt. En massa möjligheter som öppnas :P Förutom ihållande regn hela dagen så har dagen varit bra. Väcktes av att min kusin Emma hoppade på min mage ^^ Efter det blev det frukost med daimtårta och rosa champagne =) Farfar och dem är så gulliga, han åkte iväg till systemet bara för att köpa chamagne till mig, han fick stå där ute en halvtimme och vänta i regnet. Hur gulligt som helst!
Effter det blev det spårvagn till Liseberg. Träffade på Tonje där på stationen, hon hade blviit av med sin plånbok och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen :/ Vi frågade om hon ville hänga med oss, men hon väntade på sina kompisar :) Så det blev nog bra till slut.
Efter att ha åkt en hel del karuseller ( min favorit, kållerado, var sönder:( ) åt vi på en fin och dyr restaurang. Jättegott var det, och mätt blev man verkligen.
Nu sitter jag här upe i lägenheten och lyssanr på regnet därute och äter ur en alladinask osm jag vann på ett lyckohjul idag :P gott gott.
Saknar min Martin så att det gör ont i magen. Vill bara få hålla om dig nu, känna din kropp. och precis när jag skrev detta så ringde du, det var konstigt :P
Hmm, lite besviken blev jag faktiskt. Jag menar, jag fyller ju faktiskt år...
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback