Torsdag 25/1

Sovmorgon idag med, sedan åkte jag till skolan och hade en väldigt slapp dag, slutade redan vid två :)
Verkar som om vi kommer att få bo i ett kloster när vi åker till Italien i trean ^^
Sedan åkte jag hem till älskling och hjälpte till att fixa lite i hans rum, och efter det åkte vi till dolce vita. Det var meningen att jag bara skulle hålla honom sällskap, men de slutade med att jag hade bytt om och stod och jobbade idag med :P Men jag tycker de är kul, och jag kaaaanske kommer att få jobba där på kvällar eller helger i fortsättningen. Hoppas! Att få jobba på ett skitkul jobb tillsammans med Martin, tror inte de kan bli mycket bättre ^^
Hmm, dagens pinsammaste händelse var nog när vi hade ganska mycket kunder. Martin hade precis moppat golvet, så det var ganska halt. Jag skulle gå fram till honom, halkar och ramlar baklänges. Alla blev knäpptysta och började glo på mig. Pinsamt!
Nu ska jag nog borsta tänderna och sedan läsa min nya engelska bok " The Scarlett letter" Den vrekar riktigt komplicerad.
Ha det bra alla. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback