Tisdga 30/1

Nu var de ett tag som jag skrev här, så detta inlägget kanske blir lite långrandigt =P
I söndags var jag på Öland med familjen. Kom hem med ett par nya skor, ett par stövlar typ, med klack och snörning. Tyckte dem var väldigt fina, men värdelösa att använda nu när de är is och snö ute. Jag vet inte hur många gånger jag nästan gjorde en kullerbytta ^^
Sedan åkte jag och mamma iväg och jobbade. Jag ska ju ta över en del av hennes städjobb varje söndag, så hon visade mig lite vad jag skulle göra. Det var helt okej, inte alls speciellt ansträngande =)
Efter det åkte jag hem till Martin. Det var mycket trevligt, förtom att snöbollskriget spårade ur lite och jag blev mulad! Fick snö precis överallt, usch! Men fick låna kläder av honom sen, det var ju snällt =P
Igår åkte jag till älskling direkt efter skolan. Var och hälsade på Ellen och Max ( eller störde snarare ;) ) Och sedan var vi hemma hos honom och försökte reda ut hur hans rum skulle se ut. Vi kom inte fram till någonting, så till slut struntade vi i det och gick hem till Daniel och Rebecka istället =P Satt där typ till klockan halv två, sen tyckte vi att vi nog behövde sova ^^ Sov hos älsklingen sen, det var underbart!

Idag var det upp tidigt som gällde och göra sig iordning till simhallen. Hade livräddning idag, skulle öva mun mot mun metoden och lite sånt. Det var rätt kul, kännde verkligen hur skönt det är att simma. Ska nog köpa ett simkort =)
Nu sitter jag i skolan och har rast, känner mig hyffsat onyttig för jag åt en pizza nyss =/
Älskling sprang förbi för ett tag sen, han var visst sen till ett prov =P Way to go! ;)
Nu ska jag vänta på att samhällen börjar, och i eftermiddag ska jag plugga på körkortet och antagligne jobba. Have fun everybody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback