Söndag 28/1

Idag är de ett jävla snöväder =P Undrar just när sommaren kommer =/
Igår spenderadeas kvällen med Martin. Vi var på dolce vita hela natten och kollade på film ^^ The Prestige, fan vad bra den var!  Lite jobbigt sen på kvällen att cykla hem i minus åtta grader. Men Martin var så rädd om mig, han klädde på mig så mycket kläder att jag svettades hela vägen hem =P
Nu ska jag snart iväg till Ölands köpstad med familjen en runda. Var riktigt längesen man var där faktiskt.
Nu är Martin på Ikea och köper saker till sitt rum, ska till han ikväll och se hur långt dem har kommit med det. Fan var tufft de kommer bli, med sportlights i taket och golvet och allting =D

Martin, volim te moj ljubav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback