Onsdag 31/1

Yey, idag kommer studiebidraget =P Lycka för mig ^^
Sitter i skolan nu, har snart naturkunskap. Cp seg känner jag mig idag, tror att jag håller på att få feber för jag är jättevarm och trött. Har ont överallt =/ Martin känner sig också så, så vi håller väl på att smitta varandra hela tiden ^^
Igår hjälpte jag till lite mer på dolce vita, dem hade någon konferens där, så jag delade ut maten och sånt.
Efter det var jag hemma hos Martin och kollade på " Snakes on a plane" Den var rätt bra, men inte för dem människorna som har ormskräck kan jag ju säga =P Eller odifobi, som de egentligen heter ^^
Idag ska jag plugga lite mer på körkortet, sedan hem till Martin och stanna där ett tag =) Har jättelång sovmorgon imorgon, så det ska bli skönt.
Mayby germany on friday! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback