Måndag

Idag är det måndag, och fy fan vad kallt det har varit idag! Håller på att tända massa ljus i mitt rum nu så att jag inte fryser ihjäl inatt =P Just nu är det 6 minusgrader här, and that sucks.
Skolkade lite från skolan idag. Skäms på mig, men det får man faktiskt lov till att göra ibland. Allt känns mycket bättre nu i alla fall, när man har rett ut allting =)
Fikade med Tonje efter skolan idag, efter det har jag varit med älskling hela dagen. Jag har kommit fram till att jag inte kan klara mig om jag inte får träffa honom varje dag, de funkar helt enkelt inte. You are my reason to live.
Nu ska jag mäta väggarna i mitt rum, ska nämligen måla om. Hoppas att de blir fint med illröd färg ^^
Puss på er alla i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback