Måndag 12/2

Cp, cp, cp...Jobbigt, jobbigt, jobbigt...Allt känns jobbigt just nu, ingenting känns bra. Alla verkar sura på mig, och jag fattar inte ens varför. Är jag verkligen så jobbig och svår att stå ut med?
Jag är glad för det jag har, särskilt glad är jag för att min älskade martin står ut med mig i alla väder =) Det kanske beror på de ständiga minusgraderna och snön, men något är det just nu som tynger mig och gör mig deprimerad. Jag vill inte ha det såhär, jag vill vara glad =(
Gosch, vad jag längtar till sommaren.
Hoppas att alla andra är lyckliga och glada i alla fall. Sorry, men detta var inte ett särskilt uppiggande inlägg. Var bara tvungen att skriva hur jag kände.

I'll love you untill my dying day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback