Lördag 3/2

Guten tag! Nu har man varit i Tyskland då. Fan vad skoj det var :) Var ju där med Martin, hans pappa och två av hans kompisar. Det var ruggigt långt att åka bil, men jag sov hela bilfärden så det gick ingen nöd på mig ^^ På båten var det skoj på ditvägen, men på hemvägen var det så blåsigt och båten gungade jättemycket. Mådde asilla, men gjorde mitt bästa för att trycka i mig min kyckling.
Väl i Lubeck köptes det dricka, kläder, godis och lite annat skoj =) Hade fruktansvärt trevligt, enda nackdelen var att jag brände sönder min tunga på det tyska kaffet =P
När vi kom hem sov älsklingen hos mig. Det var jättemysigt. Nu åkte han precis iväg till jobbet, och jag ska göra mig iordning. Vi ska nämligen åka till kalmar ikväll, kolla på bio och äta kinamat. Riktigt mysigt ska de bli =) Kan inte vara utan dig älsklingen min. Tack för en underbar helg med dig, och tack för snart 8 månaders underbar tid med dig. I'm happy!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback